سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/9
2:58 عصر

پشت گوش های ما مخملیست آیا ؟؟؟!!!!!

بدست چکنویس در دسته طنز

سلام

این سومین پست امروزم هستش.مطلب زیر از وبلاگ اره بانو گرفتم. اول این که مطلب جالبی بود، دوم با گذاشتن مطالب نویسنده های مختلف هم آن ها تشویق می شوند و هم با نظرات و وبلاگ های ارزشی آشنا تر می شویم.

دیروز که اخبار اعلام کرد : جمعه بعد از نمازجمعه اعلام انزجار مردم از فتنه گران!!!!!!!! انقدر اررررررررره ای شدم که نگوووووو....!!!!تهوع‌آورعصبانی شدم! آ?قایون ما رو اسگل گیر آوردن آیا ؟؟؟؟!!!!! تا کی ما باید راهپیمایی کنیم و بعضیا با ژستی قانون مدارانه و انـ"قلابی" وعده ی "برخورد قاطـــــــــع"!!!!!! بدند و ما رو به آرامش و صبر دعوت کنند؟؟؟!!!!!!!!

راهپیمایی دیگه خفن تر از 9دی می خواین؟؟؟!!!!!

ملّت تا کی باید بریزن بیرون و فریاد بزنن تا گوش های کر شما بشنوه؟؟؟؟!!!!!تهوع‌آور

هیـــــــــچ عدالتی در کار نیست!!!

برای من محاکمه احمق ها و کثافت هایی مثل موسوی و کروبی به تنهایی مهم نیست!!!!

 هممون سر کاریـــــــــم !!!!

تاریخ مصرف موسوی و کروبی برای عالیجناب استوانه تموم شده... و گرنه مطمئن باشید هیچ وقت اون مواضع و شعارها از برخی نمایندگان مجلس داده نمیشد...

الان نوبت کمر راست کردن عالیجناب سر فتنه ست!!!! باید کسب آبرو کنه...

انتخابات ها نزدیکه...!!!

باید هواس ها از قندعسل بابا پرت بشه.... باید روی نیروهای جدید و بدرد بخور کار کنه!!! موسوی خر کیه؟؟!!!

بیشترین شعارها در روز تشییع پیکر شهید ژاله بر علیه رأس فتنه بود!!!! چرا شعارهای ما سانسور شد؟؟؟!!!! می تونید تفکر ما رو هم سانسور کنید ابله ها ؟؟؟؟!!!!!!!!

من بهتره حرف های اصلی مو تو دلم بزنم... چون نه حوصله ی فیلتور شدن دارم!! نه دوست دارم هر چی از دهنم در میاد بنویسم!!!تهوع‌آورتهوع‌آورتهوع‌آورتهوع‌آورتهوع‌آور

لپ کلام رو دوست عزیزم "شراره" در پست قبلم زد که کامنتشو اینجا میذارم شما بخونید (تحلیل جالبی بود و قابل تأمل!) :

این نماینده های مجلس 90 درصدشون خائن و وطن فروش و حامی فتنه اند این 10 درصد رو هم به احترام کوچک زاده و حسینیان و رسایی وچند نفر دیگه استثناء قائل شدم .هر چی این نماینده های خائن گفتن، به صلاح ماست که برعکسش رفتار کنیم .حالا من بگم کی گوش میده ؟همون موقع هم ،سر قضیه رفتار با قدیانی به نظرم ماجرا خیلی بو میداد ولی گفتم حتما توهمه! چون مدرکی اون موقع نداشتم اگه میگفتم یه عده از بچه حزب االهی ها میگفتن تهمت نزن .این حرکت جلبک ها این بار برعکس بقیه موارد سفارش داخلی بود نه امریکا .نشون به اون نشون که تو تنها اشوبی که فائزه نبود این آخری بود اونم بعد از یک سال .بعد از یک سال سکوت از طرف جلبک ها، این حرکت عجیب نبود؟ نماینده ها چرا یک سال پیش، نه اصلا چرا بعد از نامه قدیانی خواستار محاکمه نشدند؟ این بار موسوی از خودش برای دوستانش مایه گذاشت   .چقدر زود پیش بینی من درست از آب در اومد.حرف های قالیباف لال و به قول بابام ناطق زوری و روحانی و زرت و پرت های حضرت استوانه وسایر اشکال هندسی نظام که صدا و سیما هم خیلی توپ داره پوشش میده،داره میگه این بچه حزب اللهی ها بد جوری رو دست خوردن و خودشون رو مشغول حرف های این مشایی کردن. یک دفعه اقایون نزدیک به انتخابات مجلس یاد موضع گیری افتادن .این آشوب آخری واسه موضع گیری های همین دلقک ها بود .رئیس غذا وقتی قدیانی گفت چرا اعدامشون نمیکنید گفت عجبا ! از طرف خودتون حکم میدید؟ یه سری از وبلاگ نویس ها هم تائید کردن.حالا چرا داداش گرامش و هم قطارانش همون حرف رو میزنن ولی آق صادق حمایت میکنه. دو ماه پیش محاکمه سیاست اقا نبود ولی حالا به خاطر اشوب 100 نفر سیاست اقا محاکمه هست؟مگه اقا حرف جدیدی زدن؟ اشوب 100 نفره بد تره یا هتک حرمت امام حسین وعزادارانش؟

حضرت استوانه برای حفظ جایگاهش تو خبرگان به این آشوب احتیاج داشت. اخه اگه یک دفه بعد از یک سال نظرش برمیگشت اونم وقتی که هیچ خبری نیست تابلو میشد برای همین به اشوب نیاز داشتن .گول این ادعا های محاکمه رو هم نخورید با یه حکم جلب سر و ته رو هم میارن اگه هم محاکمه بشن، میشه به مسخره گی دادگاه صدام! این آشوب سفارش استوانه رو به سقوط بود واسه تطهیر خودش، که این طوری هم برخی دوستان روحانیش مجبور نباشن تو روی مردم وایسن و به خاطر دسته گلی که قراره به آب بدن به مردم توضیح بدن .میتونید بگید تهمته ولی حالا ببین من کی گفتم! بعضی از دوستان هم میتونن برن تو وبلاگشون به جای پرداختن به این موضوع برن راجع به مشایی بنویسن و از حرف های دکتر جک درست کنن و از اینکه فلان نیوز و بهمان نیوز لینکشون میکنه ذوق کنن و فکر کنن چه قلم توانایی دارن و چه قدر منتقدان منصفی هستن که دکتر رو هم میکوبن!!! شاید به این امید تو نت معروف بشن !

این لینک ها رو هم حتماً بخونید :                      

سناریوی "نجات هاشمی" به قیمت عبور از موسوی و کروبی

دروغ های ضد انقلاب برای مصادره ی صانع ژاله

 

 

امام صادق علیه السلام فرمودند:

یکی از نشانه های ولد الزنا دشمنی با ما اهل بیت است

 

( یک تازه داماد ، در جریان یکی از اغتشاشات دوسال اخیر بخاطر ضربات پی در پی چوب بر سرش توسط حرامیان سبز ، نابینا شد... به جرم داشتن ظاهر مذهبی.... این یک نمونه از هزاران جنایت این ملعونان است... )