سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/21
10:34 عصر

قسم خوردن

بدست چکنویس در دسته مذهبی

بسم الله الرحمن الرحیم

امام باقر علیه السلام:

پدرم زن داشت که از خوارج بود...یکی از غلامان آن حضرت به وی گفت: یابن رسول الله(ص)! در خانه شما زنی است که از جدت علی بن ابیطالب بی زاری می کند؟ پدرم او را طلاق داد.

او پیش امیر مدینه رفت و شکایت کرد که علی بن حسین مهریه مرا نمی دهد. امیر مدینه به پدرم گفت: یا علی بن حسین! یا باید سوگند بخورید که صداق او را داده اید و یا باید مهریه اش را بدهید.

امام(ع) فرمود: پسرم! برخیز و برای این زن چهارصد دینار بیاور، گفتم:پدرجان فدایت شوم، مگر شما به حق نیستید؟!! فرمود: بلی، ولی من خدا را بزرگتر از ان می دانم که برای پول به او قسم بخورم.

فروع کافی/ج 7/ص 435/کتاب الایمان


89/12/16
9:10 عصر

هر گردی گردو نیست

بدست چکنویس در دسته دانشگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

بعد از چند روز غیبت باز اومدم. تا حالا یه آقازاده رو از نزدیک دیدید؟ یه آقازاده واقعی ه واقعی!! من که هر جوری حساب کتاب می کنم و ذهن خودم رو ورق می زنم می بینم که بیشتر از یک نفر(واحد شمارش درخوری پیدا نکردم!) آقازاده عمر دیده باشم. اولین ملاقات من با این آقازاده بر می گرده به سال 1386، وقتی که دانشگاه قبول شدم.

(اهل سراب م، روزگارم بد نیست. دوران کنکور کارشناسی رو مثل چیز خوندم تا در یکی از دانشگاه های تهران قبول بشم. البته در اون اوان رو یکی از دانشگاه های شریف، تهران و امیرکبیر حساب واکرده بودم، اما بعد از اومدن رتبه ام(31 منطقه و 945 کشوری) فهمیدم که در این سه دانشگاه جایی نخواهم داشت. این معیار سنجش مربوط میشه به رشته برق با رعایت احترام نسبت به سایر رشته ها. الان هم برق قدرت می خونم).

 حدس زدید که این آقازاده کی بوده؟( تو جیب هم جا نمی شه+موجود زنده ایست+ در شریف و تهران و امیرکبیر نیست). اگه نه بیشتر راهنمایی می کنم. مردم این آقا زاده رو با پدر می شناسند، یعنی مامان زاده نیست. پدرش همونیه که...

...

بگم؟بگم؟ آقای/خانم بگم کی هستش؟

بله. ایشون پسر کوچیکه آقای محمود ... احمدی نژاد ه.

کلا زیاد با ایشون سلام علیک ندارم، علتش هم برمی گرده به برداشت هایی که احتمالا برخی دوستان دانشگاهی از این رابطه بکنند(مثلا: 1.وام می خواهی؟ 2.کار می خواهی؟ 3.می خواهی برا خودت پارتی درست کنی؟ و ...). البته بخشی ش هم به جنبه کم رو بودن بنده برمی گرده.

تابستون سال اول (بعد از آخرین امتحان ترم) در یک اردوی دانشگاهی به همراه تنی چند از دوستان (که بعضی هاشون الآن هم برام کامنت می گذارند) رفتیم مشهد. من تا اون موقع مشهد نرفته بودم،خیلی حال داد. در این سفر این آقازاده(علی رضا احمدی نژاد) هم با ما بود. درست مثل بقیه.

تو همون قطاری که ما بودیم آقازاده هم بود. با بچه ها زووووو بازی می کرد.مافیا بازی می کرد. با بچه ها رفتیم کوه ایشون هم بودند. زیارت ایشون هم بودند. سفره پهن می کرد، غذا می چید ... . کلا خاکی بود. این آقازاده یک سال از من بزرگتر هستند.

تو دانشگاه زیاد می بینمش. ساده لباس می پوشه. اولین بار که دیدمش از شباهتش با باباش یه کم جا خوردم. خیلی برام جالب بود،چی جالب بود؟ یادتونه که باباش یه کت سفید داشت.......... یکی عین اون رو تن پسرش دیدم. خندم گرفت، گفتم این پدر و پسر شریکی از این کت استفاده می کنند.

امسال هم در کلاس اندیشه اسلامی 2 با این آقازاده هم کلاس هستم.

والسلام


89/12/9
2:58 عصر

پشت گوش های ما مخملیست آیا ؟؟؟!!!!!

بدست چکنویس در دسته طنز

سلام

این سومین پست امروزم هستش.مطلب زیر از وبلاگ اره بانو گرفتم. اول این که مطلب جالبی بود، دوم با گذاشتن مطالب نویسنده های مختلف هم آن ها تشویق می شوند و هم با نظرات و وبلاگ های ارزشی آشنا تر می شویم.

ادامه مطلب...

89/12/9
2:13 عصر

توقف بیش از دو نفر ممنوع!

بدست چکنویس در دسته طنز

هواللطیف

این مطلب رو از رجا گرفتم. امید است مورد توجه دوستان قرار گیرد.

 

ادامه مطلب...

89/12/9
1:30 عصر

مناظره کواکبیان و صفارهرندی در دانشگاه

بدست چکنویس در دسته دانشگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دوشنبه قرار بود آقایان صفارهرندی و کواکبیان در مورد نقش رسانه ها در فتنه 88 مناظره(گفتمان!) کنند. اما کمتر از یک روز مانده به این مناظره آقای کواکبیان از حضور در این جلسه امتناع کردند. جمعیت زیادی از دانشجویان برای این جلسه آمده بودند که با اطلاعیه لغو این جلسه مواجه شدند.

این را هم بخوانید بد نیست.


89/12/3
1:31 عصر

هک VOA توسط ارتش سایبری ایران

بدست چکنویس در دسته سیاسی

ارتش سایبری ایران سایت صدای آمریکا و تمام سایت‌های زیرمجموعه این سایت را هک کرد.

به گزارش  فارس، ارتش سایبری ایران در پاسخ به دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های حامی جریان فتنه، سایت صدای آمریکا و تمامی سایت‌های وابسته به این سایت را هک کرده‌ است.

 

 

 



ادامه مطلب...

89/12/1
8:20 عصر

دستگیری یک منافق با ??عدد کوکتل مولوتف

بدست چکنویس در دسته

یک منافق در حوالی خیابان ولی عصر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جهان دقایقی پیش یک منافق مسلح در حوالی خیابانهای ولی عصر دستگیر شد.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه منافقین با همکاری فتنه‌گران قصد دارند سناریوی "تجمعات جزیره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را در دستور کار خود قرار دهند.

درهمین حال خبرگزاری نسیم از دستگیری یک منافق در حوالی میدان ولی عصر خبر داد.

فارس نیز امروز نوشت:پس از شکست سناریوی آشوب آمریکایی و اسرائیلی در هفته گذشته، و با توجه به برخی فراخوان‌های جدید فتنه‌گران خارج‌نشین، گروهک تروریستی منافقین قصد دارد که امروز از اقدام مسلحانه علیه نظام بهره بگیرد.

بر این اساس برخی تیم‌های جدید منافقین در روزهای گذشته وارد کشور شده و تصمیم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالی به منظور کشته‌‌سازی و با هدف ایجاد جو آشوب و خشونت، تعدادی از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

این گروهک که در اغتشاشات روز ?? بهمن با تیراندازی مستقیم ? نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و ? تن دیگر را به شدت مجروح کردند، این بار در نظر دارند با انبوه‌سازی کشته‌شدگان، هدف خود برای ایجاد آشوب در کشور را پیش ببرند.


89/12/1
8:9 عصر

فائزه هاشمی دستگیر و آزاد شد

بدست چکنویس در دسته

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش در تقاطع فاطمی - خیابان ولیعصر در حال لیدری، شعار دادن و تحریک مردم دستگیر شده بود.
این برای چندمین بار بود که فائزه هاشمی رفسنجانی در تجمعات ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی شرکت می‌کند. فائزه هاشمی پیش از این نیز یک ‌بار توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود.
در کوران حوادث پس از انتخابات 22 خرداد 88 چندین تجمع دانشجویی و مردمی با مطالبه درخواست محاکمه مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی به دلیل نقش‌آفرینی در ساماندهی اغتشاشات برگزار شده بود.
فائزه هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش و پس از اینکه مدعی شد برای خرید لباس به خیابان آمده بود، آزاد شد. وی دفعه پیش که در میدان جمهوری دستگیر شده بود نیز مدعی شده بود برای خوردن ساندویچ به این مکان آمده است.


89/12/1
8:2 عصر

دستگیری دو گروه تروری منافقین در میدان ونک

بدست چکنویس در دسته

به گزارش«جوان آنلاین»،همانگونه که پیش از این رسانه ها به نقل از مقامات امنیتی اعلام کرده بودند ، گروهک  تروریستی منافقین قصد داشت امروز با نفوذ دادن تیم های ترور خود ، سناریوی "تجمعات جزیره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را محقق سازد اما با عدم اقبال مردم و بی توجهی آنان به سناریوی تکرار آشوب اسرائیلی در اول اسفند ماه ، ای سناریوی گروهک منافقین با شکست مواجه شد.

گزارش دریافتی خبرنگار ما حاکی است ، با تنها ماندن گروهک منافقین ، نیروهای امنتتی با اشراف بیشتری تحرکات آن ها را رصد کرده و در همین راستا لحظاتی پیش دو تیم ترور منافقین که مجهز به سلاح گرم و مواد منفجره بودند در میدان ونک توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.


89/12/1
4:57 عصر

عید مبارک

بدست چکنویس در دسته


   1   2      >