سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/19
12:10 صبح

بخدا سال همت مضاعف تموم شده!

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تبریک سال نو. امیدوارم سال جدید سالی سرشار از برکات مادی و معنوی برای شما باشد.

امسال توسط رهبر عزیز به سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد. اما انگار برخی از مسئولین باید فکر کرد( بخوانید مطرودین) هنوز از جو سال همت مضاعف در نیامده اند. در این ارتباط می توان دو نظریه را مطرح کرد:

1) یا این دست از مسئولین کارهای نا تمامی از سال گذشته دارند و نتوانسته اند در سال مذکور سر و ته ماجرا جمع کنند از تعطیلات ابتدای سال به عنوان فرجه استفاده کرده اند تا به وظیفه خطیر خود جامه عمل بپوشانندنکته بین .

2) یا سال گذشته آنقدر برایشان خاطره انگیز دوست داشتن بوده که نتوانسته اند از آن دل بکنند.

از دلیل بگذریم که اصلا مهم نیست، مهم نتیجه است که می بینیم. هنوز سال شروع نشده همت مسئولین در تخریب دولت شروع شد.برخی از این مسئولین در این تعطیلات دست به اکتشافاتی زده اند که همه رو انگشت به دهن کرده وااااای . انگار چشم دیدن موفقیت دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها را ندارند. اون قدر گیر بدید که گیره تون بشکنه.

نماینده نسبتا محترم، فوق لیسانس( یا معادلش)،دکتر،مهندس بلبلبلو ... اعصاب ما خورد شد از دعواهای شما اصلا!    قابل بخشش نیست . شما را بخدا بس کنید دیگرعصبانی شدم! دعوا . مگر روزنامه و مجله جای دعواهای سیاسی و جناحی شماست؟ زبون آن قدر که به تخریب هم همت گمارده اید آیا در جهت نوکری مردم هم تلاش می کنید؟ مشکوکم بینی و بین الله چند درصد از انتقادات شما در جهت اصلاح است؟ دچار آلزایمر شده اید انگار ؟گیج شدم 

سخنان رهبری در مورد حفظ اتحاد فراموش کرده اید آیا؟ برخی از این مسئولین اتحاد را شرکت دسته جمعی در نماز جمعه می دانند، هست اما فقط این نیست. به قول ما بچه مدرسه ای ها شرکت در نماز جمعه اون هم به صورت دسته جمعی شرط لازم و نه کافی است. هنوز نگذاشتند جوهر سخنان رهبر انقلاب در مشهد الرضا خشک شود که بد اخلاقی های خود را شروع کردند. البته شاید تفاسیر برخی از این مسئولین از ولایت پذیری با آنچه من از این مفهوم برداشت می کنم فرق داشته باشد.


اضافات:

جالب است بدانید: اگه دولت از مجلس در مورد ضرورت الزام به قانون اساسی انتقاد کند (برخی از)مجلس(یان) فورا دولت را به اتحاد فرا می خوانند مدرک داشتن.حال اگر دولت مورد هجمه قرار گیرد، بهش تهمت بزنند،... اتحاد که هیچ نظام هم اگر زیر سوال برود مشکلی ندارد.

خودم: حالم از این فضای تهمت و غیبت به هم می خورهتهوع‌آور . بعضی از دوستان مذهبی هر گونه تهمت و غیبتی را به مسئولین و مش غولین وارد می سازند و اسم آن را تحلیل می گذارند اصلا!.

این ها را هم ببینید بد نیست:

سردار قاسمی