سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/11/29
10:38 عصر

تحلیلی بر اغتشاشات 25 بهمن 1389

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله
 
1- بعد از خیزش عظیم و میلیونی ملت های مسلمان در مصر، تونس، یمن و اردن علیه حاکمیت های آمریکایی کشورشان، آمریکا و متحدانش که با ناباوری شاهد رویش انقلاب اسلامی برخاسته از ایران علیه حاکمان دست نشانده خود در خاورمیانه و آفریقا بودند، ابتدا همه توان خود را برای مهار این خیزش ها به کار گرفتند و هنگامی که مشاهده کردند کاری از دستشان برنمی آید و به قول امام راحل ما(ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» برای انحراف تغییر ماهیت این خیزش ها از «اسلامی» به «ناسیونالیستی» دست به کار شدند- دقیقاً همان فرمولی که در جریان انقلاب اسلامی به کار گرفته و مطابق اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، در پی تغییر بستر انقلاب از رهبری اسلامی امام خمینی(ره) به جبهه ملی و نهضت آزادی بودند-
در ادامه مطلب مطالعه فرمایید...
                         

ادامه مطلب...

89/11/28
9:41 عصر

چند نکته جهت یادآوری

بدست چکنویس در دسته مذهبی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

چند نکته ابتدا خطاب به خودم و در مرحله بعد خطاب به دوستان


ادامه مطلب...

89/11/28
9:16 عصر

سخنرانی حاج آقا پناهیان در جمع تشییع کنندگان پیکر صانع ژاله

بدست چکنویس در دسته سیاسی

متن‌کامل سخنرانی پناهیان در مراسم تشییع شهید صانع ژاله؛
شعار "مرگ‌بر ساکتین" برگرفته از زیارت‌عاشورا/ مردم نه‌تنها اعدام‌سران‌فتنه بلکه حذف سیاسیون ساکت را می‌خواهند

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در جمعِ انبوهِ تظاهرکنندگان و تشییع کنندگان پیکر شهید «صانع ژاله» که در روز 25 بهمن ماه و در جریان آشوبِ فتنه‌گران به شهادت رسید، طی سخنانی شهادت این عزیز را مُهرِ ابطالی بر فتنه‌ی آشوب‌گران و سبب رسوایی منافقین دانست.


رجانیوز?، مشروح این سخنان را که روز گذشته در دانشگاه تهران و در جمع انبوه تشییع کنندگان ایراد شد، به جهت اهمیت آن منتشر می‌کند:

 
89/11/28
9:4 عصر

انتقال گاز مصر به اسرائیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است!

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روز پیش خط لوله انتقال گاز مصر به اسرائیل دچار حریق شد. احتمالا این اقدام در راستای خواسته های مردم مصر مبنی بر توقف انتقال گاز مصر به اسرائیل توسط خود مردم صورت گرفته است. قرار بود انتقال گاز امروز دوباره پیگیری شود. اما منابع اسرائیلی اعلام کردند که هنوز ارسال گاز توسط مصر صورت نگرفته است. مصر اتصال دوباره گاز به اسارئیل را تا مدت نامعلومی به تعویق انداخته است. 50 درصد انرژی اسرائیل توسط گاز تامین می شود، نصف این مقدار توسط مصر تامین می گردد. 40 درصد از انرژی لازم برای تولید برق مصرفی اسرائیل توسط این خط لوله تامین می شود. 



 و السلام


89/11/26
1:40 عصر

شهادت یک نفر دیگر

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله

یکی دیگر از مجروحان ترور روز گذشته منافقین شهید شد.
به گزارش خبرنگار جهان روز گذشته منافقین با اسلحه شکاری مردم را هدف شلیک قرار دادند که یک  بسیجی شهید و ? نفر زخمی شدند.
خبرها حاکی از آن است که دقایقی پیش یک نفر دیگر از زخمی ها به علت جراحات شدیدحاصله از این عملیات وحشیانه  شهید شده است .

منبع جهان نیوز

بدین ترتیب تعداد شهدای دیروز به 2 نفر افزایش یافت.

مرگ بر موسوی

مرگ بر کروبی

شما باید جواب خون شهدا را بدهید.


89/11/23
4:5 عصر

تظاهرات امت سبز رنگ

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

یه مسخره بازی جدید دارد شروع می شود. دیروز خبر دار شدم که امت سبز رنگ قرار است 25 بهمن از میدان امام حسین تا میدان آزادی تجمع کنند. زهی خیال باطل! این ها چی فکر کرده اند؟ فکر می کنند که می توانند با این کارا جلوی ملت 9 دی ای و 22 بهمنی در بیایند. مسلما این قرار و مدار ها مستقیم یا غیر مستقیم از خارج کشور یا وابستگان به آن ها نشات می گیرد.آن ها تاب و تحمل اجرای درست هدفمند کردن یارانه ها را ندارند. آن ها نمی توانند باور کنند که پیشرفت های عظیم هسته ای و فضایی، نانو تکنولوژی و سلول های بنیادین و... در دولت اصول گرایی چون محمود احمدی نژاد رخ می دهد. آن ها نمی خواهند باور کنند ملت های منطقه در پاسخ عدالت خواهی ایران است که به پا خواسته اند. شاید هم به گونه ای می خواهند خود را با ملت مصر و تونس و یمن و اردن و ... گره بزنند و بگویند که ما نیز در راستای اهداف والایی چون آزادی، عدالت و اسلام به پا خواسته ایم.

مسلما این فتنه گری آن ها نیز به حول قوه الهی با شکست روبرو خواهد گشت.


89/11/19
9:15 عصر

برای دوست خوبم‍، مسعود

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله

چندتا کتاب در رابطه با اتاق فکر لندن و سخنان رهبری و ... را در وبلاگ لینک کردم. انشاالله مورد رضایت مولایمان قرار گیرد.

1)ویژه نامه اتاق فکر لندن بخش اول

2)ویژه نامه اتاق فکر لندن بخش دوم

3)ویژه نامه اتاق فکر لندن بخش سوم

4)ویژه نامه اتاق فکر لندن بخش چهارم

5)نشریه عمار

6)عمار بصیر

7)«رمز عبور» ویژه نامه روزنامه ایران با عنوان بازخوانی پرونده 30 ساله انقلاب اسلامی

8)خردنامه پایداری:ویژه نامه بازخوانی سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری در مدیریت بحران سیاسی سال 88

9)سیره امین (بررسی ابعاد مدیریتی مقام معظم رهبری در فتنه 88)

10)ویژه نامه «9دی» روزنامه ایران

11)ما برای مبارزه ایم .(سیر سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان)  

12)رمز عبور 4 (ویژه نامه بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران)

13)ویژه نامه «رمز عبور3»

14)ویژه نامه «رمز عبور2»

 

بیشتر این جزوات را از سایت FETYAN گرفتم.

منتظر سری دوم هم باشید.


89/11/18
2:41 عصر

اخوان المسلمین: از امام خامنهای متشکریم

بدست چکنویس در دسته سیاسی

بسم الله

دیروز  اتفاق جالبی در بی بی سی فارسی رخ داد که متن خبر آن را در زی از سایت رجا نیوز آورده ام.حتما بخوانید.

مصاحبه جالب عضو ارشد اخوان المسلمین با بی بی سی فارسی
شکست پروژه اختلاف افکنی بین اخوان و ایران روی آنتن بی بی سی/ اخوان: از امام خامنه‌ای متشکریم

خبر سازی شبکه فارسی تلویزیون دولتی انگلیس برای تحت الشعاع قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انقلاب مصر و تلاش برای تیره کردن روابط جنبش اسلامگرای اخوان المسلمین با انقلاب اسلامی که با خبرسازی و استناد به متن یک پارگرافی یکی از سایت‏های حامی اخوان المسلمین توسط این شبکه آغاز شده بود، شب گذشته با مصاحبه یکی از سران اخوان المسلمین با این شبکه فارسی وارد فضای جدیدی شد، و برخلاف انتظار این شبکه انگلیسی، عضو ارشد اخوان المسلمین و رئیس شاخه اروپایی این تشکل با بکار بردن لفظ امام خامنه‏ای، نه تنها از بیانات رهبر انقلاب تشکر کرد، بلکه ابراز امیدواری کرد دولت آینده مصر دولت اسلامی باشد.

به گزارش رجانیوز، در حالیکه ساعتی پس از انتشار بیانات رهبرانقلاب پیرامون انقلاب مصر، شبکه فارسی بی بی سی با استناد به متنی یک پارگرافی در یکی از سایت‏های حامی اخوان المسلمین، که تحولات کنونی مصر را "انقلاب مردم مصر" و نه "انقلاب اسلامی" خوانده بود،  تلاش کرد تا از واکنش منفی اخوان المسلمین به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی خبر داده و پروژه تفرقه افکنانه خود میان ایران و اخوان المسلمین را استارت بزند، شب گذشته دکتر الهلباوی، عضو ارشد این جنبش ،سخنگوی سابق اخوان المسلمین در اروپا و از موسسین شورای اسلامی (مسلمانان) بریتانیا  در مصاحبه خود با این شبکه تلویزیونی، طراحی این شبکه برای دامن زدن به اختلاف ایران و مصر را ناکم گذاشته و از حمایت رهبر انقلاب نسبت به انقلاب مصر تشکر کرده و اشاره کرد: ": من از «امام خامنه ای» و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می کنند متشکرم". وی در ادامه به وزیر خارجه مصر نیز حمله کرده و گفت که وزیر خارجه مصرنیز باید از حمایت‏های رهبر انقلاب اسلامی قدردانی می‏کرده است.

کریم الهلباوی

وی در ادامه نیز با اشاره به وضعیت حکومت مصر و نوع آن در آینده این موضوع را منوط به رای مردم دانسته وابراز امیدواری که مردم "حکومت اسلامی" را انتخاب کنند.

دکتر الهلباوی در مواجه با سوال دیگر خبرنگار بی بی سی که تلاش داشت موضوع مصر را با فتنه 88 گره بزند، ضمن حمایت صریح از دکتر احمدی ن‍ژاد ابراز کرد: " من هم امیدوار بودم دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهوری خوب و شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشتم."

به نظر می‏رسد پرو‍ژه دروغ‏سازی شبکه خبری بی بی سی که طبق افشاگری رجانیوز با همکاری سازمان منافقین و از طریق یکی از سایت‏های حامی اخوان کلید خورده بود، با سخنان صریح یکی از اعضای ارشد این جنبش روی آنتن بی  بی سی فارسی، با شکست جدی مواجه شده است. پروژه ای که سبب شد سران فتنه نیز به توهم اثرگذاری رسیده و تلاش‏هایی برای سواستفاده از انقلاب اسلامی مردم مصر را پیگری کنند.
در ادامه رجانیوز متن این مصاحبه و فایل تصویری آنرا منتشر می‏کند.


مجری پیرامون انتشار خبر مذاکره اخوان المسلمین با نخست وزیر جدید مصر از دکتر الهلباوی می پرسد.

دکتر الهلباوی: من اسم آنراا  مذاکره نمی گذارم، این نوعی از گفتگو است و تا زمانی که حسنی مبارک از قدرت کنار نرفته به نتیجه مثبتی نخواهد رسید. خواسته مردم مسلمان، از جمله اخوان المسلمین این است که مبارک از قدرت کنار برود. مشکل فقط قانون اساسی نیست بلکه قبل از این که حزب ما نتایج را بپذیرد، مشکلات بسیاری هست که باید حل شود.

مجری: آیا می شود اسم اتفاقی که الآن در مصر افتاده است را انقلاب اسلامی گذاشت؟

دکتر الهلباوی: نه این یک انقلاب اسلامی نیست، چون اخوان المسلمین رهبری این تظاهرات را به عهده ندارد و شعار این انقلاب اسلامی نیست؛ بعد از خروج حسنی مبارک انتخاباتی برگزار خواهد شد که نتیجه آن یک مجلس دموکراتیک و یا شورا خواهد بود در آن زمان مردم تصمیم خواهند گرفت که حکومت آینده چه باشد؛ مردم قوانین اسلامی یا هر قانون دیگری که بخواهند انتخاب می کنند.

مجری: بعضی از کشورهای غربی و همینطور اسرائیل خیلی از به قدرت رسیدن اخوان المسلمین نگرانند؛ فکر می کنید چرا این طور است؟

دکتر الهلباوی: این رواج اسلام هراسی است که ریشه اش درک نادرست غرب از اسلام است؛ البته باید به یاد داشت مسیحیت هم از نیویورک، لندن یا برلین به کشور های غربی نیامده است؛ زادگاه مسیحیت خاورمیانه است؛ اگر ذهن غربی ها به اندازه کافی باز باشد باید با اسلام هم مثل مسیحیت رفتار کنند. غرب البته اختراعات زیادی داشته است و علوم و فناوری های مختلفی به جهان داده است ولی در عوض مذهب و ارزش های معنوی را از خاورمیانه گرفته است.

مجری: رهبر جمهوری اسلامی، در نماز جمعه ی این هفته درباره اتفاقات مصر اظهار نظر کرده است و گفته است یک انقلاب سراسری اسلامی در منطقه در حال شکل گیری است؛ واکنش اخوان المسلمین به صحبت های او چیست؟ (، فرناز قاضی زاده مجری بی بی سی ، با بی اخلاقی، ترجمه ای اشتباه و دروغ را از خطبه رهبری بیان می کند.رهبر انقلاب این اتفاقات را بیداری اسلامی خوانده بود که کاملا معنی متفاوتی دارد.)

دکتر الهلباوی: من از امام خامنه‏ای و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می کنند متشکرم؛ شرایط مصر کاملا با ایران فرق می کند؛ در مصر احزاب زیادی فعالیت می کنند؛ احزابی مانند اسلامگراها، ملی گراها و چپگراها؛ بنابراین قانون اساسی باید تغییر کند؛ مردم باید نمایندگان مجلس را خودشان انتخاب کنند و بعد از رفتن مبارک باید انتخاباتی سالم برگزار شود و مردم نوع حکومت آینده را خودشان انتخاب خواهد کرد؛ اگر آنها دولت اسلامی بخواهند که امیدوارم اینطور شود، خوب این خواسته ملت است؛ اگر نوع دیگری از دولت را انتخاب کنند نمی توان اسلام را به زور به آنها تحمل کرد؛ اراده مردم نوع حکومت آینده مصر را تعیین می کند.

مجری: وزیر خارجه مصر گفته بود که ایران خودش با مخالفان دولت بسیار بد برخورد می کند برای همین رهبر ایران نمی تواند درباره مسائل داخلی مصر به این شکل اظهار نظر کند. نظر شما درباره این گفته چیه؟

دکتر الهلباوی: اول از همه آقای ابولغیظ باید از وزارت کنار برود؛ دوم اینکه او از روابط مسلمانان با هم شناخت درستی ندارد؛ و در حرف هایش باید از حرف های رهبران ایران در حمایت از انقلاب مصر قدردانی کند. با تاسف باید بگویم وزیر خارجه مصر با حملات غرب علیه ایران همراه شده است که این قابل قبول نیست.

مجری: می دانید که مخالفان دولت ایران دوسال پیش در مورد انتخابات اختلاف نظرهای جدی با حکومت پیدا کردند؛ و می گفتند تقلب شده است؛ نظر شما درباره آن اتفاقات چیست؟

دکتر الهلباوی: من هم امیدوار بودم دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهوری خوب و شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشتم؛ احمدی نژاد عقیده ش را بیان می کند؛ به درست یا غلط بودن آن کاری ندارم. اگر کشورهایی مثل آمریکا و بریتانیا حق پیشرفت دارند چرا نباید کشوری مثل ایران حق پیشرفت داشته باشد؟ کشورهایی مثل چین و هند از فناوری هسته ای برخوردارند، چرا کشورهای مسلمان چنین حقی نداشته باشند؟

منبع: رجانیوز


89/11/17
11:53 صبح

صدا و سیما

بدست چکنویس در دسته امام خامنه ای

بعضى میگویند اگر چنانچه صدا و سیما را نقد کنیم، بر خلاف رهبرى مطلبى گفته‏ایم چون رهبرى رئیس صدا و سیما را معین میکند! نظر شما چیست؟
اگر واقعاً ملاک این باشد، که آدم باید به هیچ‏کس اعتراض نکند؛ چون رئیس قوه‏ى قضائیه را هم رهبرى انتخاب میکند، رئیس جمهور هم بعد از انتخابات، تنفیذ رهبرى دارد؛ میگوید نصب کردم. پس باید به هیچ‏کس اعتراض نکرد. نه آقا، اولاً صدا و سیما را رهبرى اداره نمیکند؛ این معلوم باشد. صدا و سیما را رئیس صدا و سیما اداره میکند. و رهبرى هم در موارد زیادى اعتراضهائى دارد. همین اعتراضهائى که شما دارید، بعضى‏هایش یا خیلى‏هایش، اعتراضهاى ما هم هست. احتمالاً اعتراضهاى دیگرى هم هست که چون براى من از جوانب مختلف گزارش مى‏آورند - با اینکه خود من ممکن است به قدر شما تماشاچى تلویزیون یا گوش‏کننده‏ى رادیو نباشم - اطلاعاتم زیاد است. از وضع صدا و سیما اعتراضهائى هم میکنیم، اشکالاتى هم میکنیم، گاهى با آنها دعوا هم میکنیم. بالاخره آنها هم یک ضرورتهائى دارند و جواب میدهند؛ گاهى جوابشان درست است، گاهى هم نادرست است. به هر حال اعتراض هست و انتقاد شما از صدا و سیما مطلقاً به رهبرى منتقل نمی شود. شما حق دارید انتقاد کنید؛ هیچ اشکالى ندارد.

امام خامنه ای(دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب 87/7/7)


89/11/16
4:23 عصر

موضع دفاعی در انقلاب اسلامی

بدست چکنویس در دسته امام خامنه ای

جوانی که با معرفت درست اسلامی مجهز است،همت او این نیست که فقط شبهه ها را بر طرف کند. موضع یک جوان آگاه دارای اعتماد به نفس از لحاظ ابزار منطقی و فکری موضع تهاجمی است...انقلاب اسلامی در موضع دفاعی قرار ندارد. اگر ما موضع دفاعی داشتیم تا حالا کارمان ساخته شده بود؛ موضع انقلاب اسلامی موضع هجومی است. هجوم علیه چه؟ علیه سیستم ظالمانه و ستمگرانه ای که امروز بر دنیای سیاست در سراسر عالم و بر زندگی واقعی مردم حاکم است؛یعنی هجوم بر نظام سلطه .یعنی سیستمی که دو طرف بیشتر ندارد؛سلطه گر و سلطه پذیر...انقلاب اسلامی فریاد نهیبی است علیه چنین نظام های ظالمانه ای در دنیا.

امام خامنه ای 81/5/17