سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/5/27
7:40 عصر

خاتمی با اصلاحطلبان و محکومان فتنه 88 افطار کرد

بدست چکنویس در دسته سیاسی

خبرگزاری فارس: ضیافت افطاری محمد خاتمی با برخی اصلاح‌‌طلبان و محکومان فتنه 88 شب گذشته در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ضیافت افطاری محمد خاتمی رئیس بنیاد باران شب گذشته با حضور چهره‌های اصلاح‌طلب و برخی محکومان فتنه 88 در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، موسوی خوئینیها، ‌محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری،‌ معصومه ابتکار و دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب و محکومان فتنه 88 به همراه خانواده‌ خود حضور داشتند. به گزارش فارس، در حالی این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار کنندگان آن از ساعت 19:30شب گذشته آغاز شد که از ورود خبرنگاران ممانعت بعمل آمد.


90/4/12
10:23 صبح

نگاهی به بیانات ولی امر مسلمین پیرامون اهم اتهامات وارد بر دولت

بدست چکنویس در دسته امام خامنه ای

موضع رهبری در برابر اتهامات وارده به دولت

 

" اجتهاد" در مقابل " نص" جایز نیست!

 

اکنون به نظر میرسد در عرصه سیاسی و مخصوصا در زمینه تبعیت از ولی فقیه و نائب امام زمان عج این اصل مهم بعضا به فراموشی سپرده شده و در مواردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نص و بیان صریحی از موضوعات را اعلام میکنند ، باز هم بعضی از اشخاص و جریانها و خواص ، اقدام به اجتهاد و اظهار نظر شخصی در آن موضوع کرده، و همین امر باعث افزایش اختلاف در جامعه و بالا رفتن غبار شبهات میگردد. متاسفانه طی دو ماه اخیر که فضای جدیدی از حمله به دولت و رئیس جمهور که توسط برخی از افراد و رسانه ها و جریانها شکل گرفته است، رهنمود ها و سخنان رهبر معظم انقلاب، نه تنها فصل الخطاب این جماعت نبوده است ، بلکه بعضا به عنوان سخنان حاشیه ای عمداً یا سهواً مورد غفلت قرار گرفته است.

  

ادامه مطلب...